قوانین و شرایط سرویس دهی وب گوهر

مشترک گرامی قوانین زیر شرایط سرویس دهی و خدمات وب گوهر میباشد و کلیه خرید ها و مکاتبات و فاکتور های پرداختی شما در وب گوهر به منزله قبول کلیه قوانین زیر میباشدو تعهد به اجرا و قبول این قوانین میباشد
قوانین میزبانی

۱٫ وب گوهر متعهد می گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات میزبانی وب را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به فرمی که کاربر ارسال می کند، به وی ارائه نماید
۲- عودت مبلغ تا ۱۵ روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
۱-اختلال پیش بینی نشده در شبکه سرور و خرابی و عدم بررسی شرکت به مدت ۷۲ ساعت کاری(این بند صرفا در صورت عدم رسیدگی شرکت و عدم دریافت پاسخ از طرف شرکت طی این دوره است)
۳٫ متقاضی متعهد می گردد در طول مدت استفاده از خدماتی که وب گوهر بر طبق این فرم در اختیار وی قرار می دهد، به هنگام تبادل فایلها و کلا هرگونه اطلاعات به فضای تخصیص داده شده جهت سایت خود، رعایت کامل شئونات اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی را بنماید. متقاضی می پذیرد که مسئولیت کامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی که درون سایت خود قرار می دهد، با خود او می باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه وب گوهر نمی باشد. متقاضی همچنین متعهد می گردد که کلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت، اقدام به دستکاری و نفوذ به سایتهی دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.
۴٫ متقاضی متعهد می گردد که نام اختصاصی و رمز عبور اختصاص یافته به خود را که توسط وب گوهر به وی اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد دیگری انتقال ندهد. متقاضی همچنین متعهد می شود که حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در این فرم را در طول مدت استفاده از این خدمات، بدون اجازه وب گوهر به غیر واگذار ننماید.
۵٫ وب گوهر جهت تماس با شما، نیاز دارد که همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ایمیل شما را در اختیار داشته باشد. لذا ضروری است که متقاضی در صورت تغییر مشخصات خود، موارد جدید را هرچه سریعتر به وب گوهر اطلاع دهد در غیر این صورت وب گوهر هیچ مسئولیتی را در این قبال آن نمی پذیرد.همچنین وب گوهر میتواند در هر زمان سرویس های مشترکانی را که اطلاعات واقعی وارد نکرده اند مسدود نمایند.
۶٫ در صورتیکه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاری توسط وب گوهر به هر علتی چه بین المللی و چه داخلی، از قبیل (ولی نه محدود به) شرایط نمونه زیر که از اراده وب گوهر خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه ای وارد آید و یا خدمات مزبور موقتا یا دائما قطع گردند، هیچگونه مسئولیتی متوجه وب گوهر نخواهد بود و مشمول عودت هزینه نخواهد بود. از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره های مخابراتی، پدیده های مخرب جوی مانند سیل، آتش سوزی، طوفانهای خورشیدی، تغییرات در لایه ازون و …، اشکالات خطوط مخابراتی،انتقال سرور،تغییر شبکه، تاخیر در پاسخگویی شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی مندرج در این فرم به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تغییرات در قوانین ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و از این قبیل (کلا شرایط خارج از قدرت و اراده وب گوهر)اشاره نمود.
۷٫ استفاده بیش از حد مجاز تخصیص داده شده به شما از سایت، ارسال هرز نامه، استفاده نابجا از سایت و مواردی از این قبیل موجب قطع شدن دسترسی شما خواهد شد و مبلغ پرداختی برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرویس بدین معناست که سرویس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتیبان fullbackup به کاربر به طور کلی از سیستم حذف می شود.در رابطه با ارسال هرز نامه به دلیل اسیب زدن به کلیه منابع شرکت مبلغ جریمه نسبت به شکستن این قانون از کاربر مخاطی دریافت خواهد شد.و تنها فول بک اپ به کاربر تحویل داده خواهد شد و به هیچ عنوان امکان میزبانی مجدد این کاربر نیست. در موارد فورس ماژور شرکت بدون اخطار جهت حفظ کیفیت سرویس میتواند سرویس شما را معلق کند
۸٫ مسئولیت فایلها و مطالب موجود در سایت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتیبان، تعویض کلمه عبور هر چند وقت یکبار و …، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشکلی از سوی این موارد، هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه وب گوهر نمی باشد.
۹٫ اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط شده در سیستم کامپیوتری وب گوهر در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبر خواهند بود.

۱۰٫ مشترک متعهد میگردد در تیکت ها و روابط خود با وب گوهر از به کار بردن هرگونه موارد توهین آمیز،فحاشی،به کار بردن کلمات نادرست و همچنین شوخی های نامربوط خودداری کند در صورت مشاهده چنین مواردی وب گوهر مجاز است حساب کاربر را با توجه به نظر کارشناسی از ۱ تا ۱۰۰ روز مسدود و یا جریمه نقدی کند در این شرایط امکان لغو سرویس نخواهد بود.و شرکت این حق را برای خود خواهد داشت نسبت به شکایت رسمی علیه کاربر خاطی اقدام نمائید همچنین در صورت داشتن هرگونه شکایت و اعتراض نسبت به سرویس ها کاربر متعهد میشود این دسته از مسائل را صرفا در محاکم معتبر قضایی ادعا نماید و هرگونه ادعا در محافل مجازی منجر به شکایت از طرف شرکت خواهد شد.

۱۱٫کاربر وب گوهر متعهد میشود در کنار سرویس بک اپ گیری وب گوهر شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک اپ در اختیار وب گوهر نیست مسئولیت دیتا با خود کاربر میباشد

۱۲٫ کاربر متعهد میشود از سرویس خریداری شده برای موارد فیلترینگ استفاده نکند و در صورت استفاده بدون حق گارانتی مسدود و حذف خواهد شد

۱۳٫ کاربر وب گوهر متعهد میشود در عنواین درخواست های خود از کلمات صحیح به کار ببرد در غیر اینصورت وب گوهر مجاز به جریمه کاربر طبق نظر کارشناسی شده است.

۱۴٫ مشترک استفاده کننده از سرویس های وب گوهر الزما میبایست اطلاعات کاملا دقیق (مشخصات فردی)خود را وارد نمائید و در هر زمان مورد بررسی شرکت قرار گیرد و در صورت اشکال در اطلاعات وب گوهر مجاز به مسدود کردن حساب کاربر است و در این شرایط کاربر میبایست نسبت به اصلاح مشخصات اقدام نمائید و برای این شرایط گارانتی شامل نمیشود

۱۵٫ در سرویس های سرور مجازی و اختصاصی به دلیل وجود روابط بین المللی کاربر موظف به دریافت منظم بک آپ از سرویس های خود است و در صورتیکه در هر بازه زمانی برای دیتا کاربر مشکل ایجاد شود شرکت سعی خود را در رفع مورد کرده و در صورت عدم موفقیت هیچ گونه مسئولیتی در این باره چه از نظر عودت وجه چه از نظر معنوی نداشته و این مورد پیش از خرید در قوانین به اطلاع کاربر رسیده و کاربر قبول کرده است.

۱۶٫ وب گوهر در هر زمان بنا به صلاح دید و سیاست کاری مجموعه مجاز به تغییر تعرفه ها بوده است

۱۷٫ خدمات کانفینگ انجام شده بر روی سرور های خریداری شده از وب گوهر یا خریداری نشده از وب گوهر تا ۴۸ ساعت پس از اعلام اتمام کانفینگ زمان برای اعلام مشکل داشته و پس از ان مسئولیتی بر عهده وب گوهر نمیباشد شایان ذکر است تنظیمات امنیتی و بهینه سازی های مقابله با اسپم و کلیه موارد کانفینگ شده در هر زمان در صورت اسیب و نفوذ و موارد این چنین بر عهده خود کاربر بوده و وب گوهر هیچگونه مسئولیتی به دلیل متن باز بودن و خارج از شرایط دسترسی نخواهد داشت.

۱۸٫ ماژول ها و تابع های فعال یا غیرفعال و پورت های باز یا بسته و تمام موارد موجود در سرور ها کاملا طبق نظر کارشناسی مسئولان وب گوهر بوده و کاربر در صورت تمایل عدم وجود مورد درخواستی میتواند درخواست خود را به واحد فنی ارسال کند و در این موارد تنها نظر کارشناسی وب گوهر در فعال یا غیرفعال کردن موارد فنی قابل قبول است و مشترک متعهد به قبول ان میشود.

۱۹٫پاسخگویی به تیکت های فنی و فروش طی ۱ الی ۴۸ ساعت انجام شده و موارد فنی که نیاز به رسیدگی دارد طبق نظر کارشناسی مسئولان وب گوهر میتواند طبق ساعات اعلامی مسئولان در انتظار باشد.

۲۰٫ سرویس های اشتراکی مجاز به استفاده از سرویس برای چتروم و یا سایت های پر بازدید نمیباشد.سرویس های هاست و نمایندگی اشتراکی میباشند و منابع بین کل مشتریان سرور تقسیم است به همین علت ممکن است در پاره ای از زمان ها با کندی سرعت،مشکلات نرم افزاری روبه رو باشد و شرکت موظف به بررسی این موارد میباشد کاربر آگاهانه نسبت به این مورد از سرویس های اشتراکی خرید مینمائید.

۲۱٫استفاده از کلیه سرویس های شرکت وب گوهر به عنوان عبور از موارد غیر مجاز (فیلتیرینگ) کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده از هاست،نمایندگی و… برای ارائه خدمات آموزش فروش و… در این رابطه باعث مسدود شدن اکانت مربوطه به صروت دائم و عدم برگشت هزینه خواهد شد.همچنین در این موارد شرکت میتواند سرویس مورد نظر را کاملا حذف و بک اپ نیر ارائه ندهد.

۲۲٫ سرور های مجازی،اختصاصی،نمایندگان که از طرف دیتاسنتر به دلایل مختلف Abuse دریافت کنند موظف هستند طی ۱ الی ۶ ساعت نهایت مشکل را حل نمایند در غیر اینصورت شرکت و دیتاسنتر مجاز به مسدود و یا بلاک کردن و یا جریمه نقدی سرویس کاربر میباشند(در موارد فورس ماژور دیتاسنتر یا وب گوهر در این موارد میتواند سرویس را بلافاصله بلاک کند) در این موارد صرفا وظیفه خریدار است حل مشکل و به دلیل اختصاصی بودن سرویس هیچگونه مسئولیتی بر عهده وب گوهر نیست

۲۳٫ در کلیه سرور های مجازی و اختصاصی وظیفه بک اپ گیری صرفا به عهده مشترک است و وب گوهر در صورت خرابی هارد سرور و یا هر مشکل دیگر که باعث از بین رفتن اطلاعات این دسته از مشتریان باشد هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مشترک متعهد میشود در صورت ایجاد مشکل هیچگونه اعتراضی نکند. وب گوهر در موارد فورس ماژور میتواند برای تغییر سرور های خود و انتقال دیتا های کاربران اقدام کند انتقالات در برخی موارد ممکن است بیش از چند روز و چند هفته زمان ببرد در این صورت کاربر میبایست همکاری لازم را کرده و در این موارد گارانتی شامل نمیشود.

۲۴٫ در کلیه سرویس ها استفاده از دامین های رایگان مانند TK ممنوع بوده و در صورت سفارش با این دامین ها میبایست مشترک سریعا نسبت به تغییر ان اقدام نمائید شایان ذکر است در صورت استفاده در هنگام سفارش امکان تغییر به دامین معتبر میسر است اما در این شرایط به دلیل ذکر در قوانین امکان استفاده از خدمات گارانتی وجود ندارد

۲۵٫موارد مربوط به مسدودیت کلیه سرویس ها به دلیل عدم پرداخت صورت حساب تمدید در ابتدای روز تاریخ سر رسید ساعت یک بامداد هر روز صورت گرفته وب گوهر صرفا تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ سر رسید(ساعت یک بامداد روز بعد از تاریخ سر رسید) امکان ارائه فول بک اپ از سرویس به کاربر دارد در غیر اینصورت میسر نمیباشد(فول بک اپ شامل سرور های اختصاصی ،مجازی نمیشود و کاربر میبایست قبل از مسدودیت اقدام نماید)کلیه سرویس ها ۷۲ ساعت بعد از سر رسید به صورت کامل حذف و وب گوهر هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد(در سرور های اختصاصی و مجازی سرویس بین یک الی ۲۴ ساعت بعد از مسدودیت حذف خواهد شد).

۲۶٫تاریخ تمدید سرور های اختصاصی خارج از کشور ۲۴ هر ماه میلادی میباشد و بدون در نظر گرفتن تاریخ خرید مشترک میبایست حداکثر ۲۴ هر ماه میلادی سرور تمدید شود در غیر اینصورت وب گوهر مسئولیتی در قبال تمدید بعد از این تاریخ یا حذف و از دست رفتن دیتا سرور اختصاصی خارج نخواهد داشت.

۲۷٫در صورت اعمال هرگونه تحریم بر روی سرور های اختصاصی خارج از کشور وب گوهر هیچگونه مسئولیتی در این قبال نداشته و کلیه موارد متحمل شده بر مشترک در این شرایط بر عهده مشترک میباشد

۲۷٫ در کلیه سرویس های هاست و نمایندگی داخل و خارج از ایران وب گوهر صرفا جهت جلوگیری از ارسال ایمیل های ناخواسته(Spam) فانکشن mail و phpmail مسدود میباشد لازم به ذکر است برای ارسال ایمیل از طریق اسکریپت های تحت وب میبایست از Smtp استفاده نمائید(دقت نمائید بسته بودن این فانکشن صرفا برای موارد فنی و امنیتی است و ارسال و دریافت ایمیل از طریق وب میل های سرور ها و Smtp بدون مشکل است)

۲۸٫ بعد از ثبت سفارش سرور اختصاصی ایران صرفا در صورت عدم تحویل در تایم موجود در صفحه خرید امکان کنسل نمودن سفارش وجود دارد و در تایم مجاز یا بعد از تحویل امکان کنسلی نخواهد بود
۲۹٫ کلیه سرور های اختصاصی ایران دارای پشتیبانی لایه یک(سخت افزاری،شبکه ای) میباشد و مدیریت نرم افزاری و موارد دیگر بر عهده مشترک است
۳۰٫ دسترسی فیزیکی به سرور های اختصاصی ایران صرفا با تایید واحد فنی وب گوهر مجاز بوده و وب گوهر در تایید یا عدم تایید درخواست مختار میباشد
۳۱٫ در صورت ایجاد نقص در قطعات سخت افزاری سرور های ایران وب گوهر مشترک موظف به اعلام شرح مشکل به واحد فنی وب گوهر است و بعد از بررسی وب گوهر بین ۱ الی ۱۰ روز کاری مجاز به حل مشکل سخت افزاری مشترک میباشد در صورت وجود قطعه مشابه جایگزین خواهد شد و در غیر اینصورت سرور جدید با مشخصات مشابه تحویل خواهد شد(در این شرایط گارانتی عودت هزینه امکان پذیر نیست)
۳۲٫ مشترک موظف است از دیتا موجود در سرور در مکانی جز تجهیزات وب گوهر بک آپ گیری نمائید و در صورت بروز هرگونه نقص مسئولیتی بر عهده وب گوهر نمیباشد
۳۳٫ مشترک موظف است در صورت اعلام شکایت از طرف وب گوهر یا هر سازمان مرتبط مراتب را سریعا بررسی نمائید در غیر اینصورت وب گوهر مجاز به قطع سرویس مشترک میباشد
۳۴٫ مشترک موظف به مدیریت ترافیک ماهانه میباشد و بعد از مصرف ۸۰ درصد ترافیک واحد مالی وب گوهر به مشترک اعلام نموده و میبایست نسبت به شارژ اقدام نمائید در صورت اتمام ترافیک وب گوهر مجاز به قطع سرویس است
۳۵٫ سر رسید کلیه سرویس ها از تاریخ سفارش و پرداخت میباشد و ارتباطی به تاریخ تحویل ندارد. کلیه سروریس های سرور اختصاصی در روز سر رسید در صورت عدم تمدید مسدود و در صورت عدم تمدید تا ۲۴ ساعت حذف خواهد شد.(در صورت نیاز به بک آپ میبایست ۴۸ ساعت قبل از سر رسید اقدام نمائید)
۳۶٫ در صورت بروز مشکل شبکه ای در دیتاسنتر وب گوهر مراتب را از طریق دیتاسنتر بررسی نموده و به مشترک اعلام مینماید
۳۷٫ در صورت قطعی کامل بیش از ۳ روز و عدم پاسخ وب گوهر مشترک مجاز به کنسل نمودن سرویس و عودت مانده سرویس است.
۳۸٫ در کلیه سرور های مجازی ایران الزاما پورت مانیتورینگ snmp میبایست فعال باشد و در صورت غیر فعال نمودن این پورت به هر طریق وب گوهر مجاز به مسدودیت سرویس میباشد
۳۹٫هیچگونه محدودیتی در هیچ پورت خاصی از طرف وب گوهر و یا دیتاسنتر پارس آنلاین بر روی شبکه و سرور ها اعمال نشده است و مشکل در هر پورت ممکن است دلایل خاص دیگری داشته باشد که از اراده دیتاسنتر و وب گوهر خارج است و در این شرایط وب گوهر مراتب را پیگیری کرده و در صورت عدم حل مشکل این شرایط مشمول گارانتی نخواهد شد
۴۰ . در صورت مصرف بالا و یا ایجاد اختلال در پورت شبکه سرور های داخلی یا خارجی وب گوهر در صورت امکان ابتدا اطلاع سپس در صورت عدم رسیدگی مشترک پورت را محدود و یا سرویس مشترک را قطع میکند مشترک موظف است به دلیل اشتراکی بودن پورت های شبکه ای سرور ها به صورت مجاز و تا حدی که موجب اختلال نشود مصرف داشته باشد در صورت عدم رعایت حد مجاز اشتراک سرویس قابل کنسل شدن از طرف وب گوهر و هزینه سرویس غیر قابل عودت است
شرایط ثبت دامنه

۱٫ دامنه سفارش داده شده چه دامنه ملی چه بین المللی به دلیل عدم اتوماتیک بودن تا زمان تایید نهایی توسط وب گوهر و ثبت به نام متقاضی در سیستم های ثبت دامنه ازاد بوده و سفارش دامین و پرداخت فاکتور ان تا قبل از تاییدات نهایی هیچگونه حق مادی و معنوی را برای سفارش دهنده وارد نمیکند.در مواردی که دامنه بعد از سفارش توسط متقاضی و پرداخت توسط متقاضی به هر دلیل قبلا ثبت شده باشد کاربر متعهد میشود هیچگونه حقی در این موارد نداشته و صرفا میتوانید هزینه پرداختی برای ثبت دامین را دریافت کند.شایان ذکر است در مواردی که سیستم جستجوی دامین(هویز)اشتباها دامین ملی یا بین المللی را آزاد تلقی کند و مشترک سفارش داده و پرداخت کند مسئولین وب گوهر در صورت مشاهده چنین موردی از طریق تیکت به کاربر اطلاع داده و کاربر هیچگونه حق اعتراض و یا حق مادی و معنوی نخواهد داشت و صرفا هزینه واریزی برای ثبت دامنه ها عودت میشود.در صورت لغو دامنه های ملی از سمت مشترک یا ایرانیک هزینه دامین با کسر ۵۰۰ تومان کارمزد با درخواست مشترک قابل عودت میباشد
۲٫ عودت مبالغ پرداختی از جانب شما، پس از اقدام وب گوهر به ثبت سفارش شما، به هیچ وجه امکان پذیر نیست.در شرایط تمدید دامنه های ملی یا بین المللی بعد از ارسال درخواست تمدید چه طریق تیکت چه پرداخت فاکتور کاربر موظف است نسبت به ارسال تیکت و ذکر شماره فاکتور پرداختی برای تمدید اقدام نماید شایان ذکر است بعد از اطلاع پرداخت فاکتور وب گوهر در اولین فرصت جهت تمدید دامین شما اقدام خواهد کرد و در صورت وجود شرایط مناسب جهت تمدید دامین نسبت به تمدید ان و اطلاع اقدام خواهد کرد لذا در صورت وجود هرگونه مشکل ناشی از تغییر قیمتها،عدم دسترسی پرسنل،عدم تمدید به موقعه در شرایط پرداخت و اطلاع عدم امکان تمدید بعد از پرداخت وب گوهر هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و صرفا در صورت وجود شرایط اقدام خواهد کرد در غیر اینصورت هزینه تمدید با کسر کارمزد عودت خواهد شد.
۳٫ مسئولیت انتخاب نام مناسب برای دامنه بر عهده متقاضی است. هرگونه پیامد ناشی از انتخاب نامهای نامناسب، از قبیل تداخل نامهای انتخاب شده با نام سایر شرکتها و موسسات و نیز نامهای غیر اخلاقی و غیر قانونی بر عهده متقاضی است. وب گوهر همچنین پس از ثبت دامنه برای متقاضی، هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه استفاده متقاضی از آن دامنه را نخواهد داشت.
۴٫ خواهشمند است نام دامنه را عاری از هرگونه اشتباه درج فرمایید، زیرا نام دامنه ها پس از ثبت غیر قابل تغییر می باشند.
۵٫ وب گوهر جهت تماس با شما، نیاز دارد که همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ایمیل شما را در اختیار داشته باشد. لذا ضروری است که متقاضی در صورت تغییر مشخصات خود، موارد جدید را هرچه سریعتر به وب گوهر اطلاع دهد.
۶٫ در صورتیکه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاری توسط وب گوهر به هر علتی چه بین المللی و چه داخلی، از قبیل (ولی نه محدود به) شرایط نمونه زیر که از اراده وب گوهر خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه ای وارد آید و یا خدمات مزبور موقتا یا دائما قطع گردند، هیچگونه مسئولیتی متوجه وب گوهر نخواهد بود. از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره های مخابراتی، پدیده های مخرب جوی مانند سیل، آتش سوزی، طوفانهای خورشیدی، تغییرات در لایه ازون و …، اشکالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی مندرج در این فرم به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تغییرات در قوانین ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و از این قبیل (کلا شرایط خارج از قدرت و اراده وب گوهر) اشاره نمود.
۷٫ اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط شده در سیستم کامپیوتری وب گوهر در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبر خواهند بود
۸٫ وب گوهر می تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن این قرار داد تغییر ایجاد کند. این وظیفه شماست که با مراجعه مداوم به این متن، از تغییرات آن مطلع شوید و در صورت مخالفت با آن می توانید درخواست قطع سرویس خود را نمایید، در غیر این صورت تمام پیامدهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه کامل این قرارداد و مورد تایید بودن تمامی موارد فوق از سوی شما خواهد بود.

طراحی و برنامه نویسی:

۱- کل مبلغ سفارش میبایست به صورت کامل قبل از شروع کار طراحی و برنامه نویسی پرداخت شود.
۲- بعد از گذشت ۳۰ درصد پروژه،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
۳- بعد از گذشت ۶۰ درصد از پروژه،،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
۴- بعد از تکمیل پروژه کل پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و مشترک ۴۸ ساعت جهت بررسی سیستم زمان دارد و در صورت وجود مشکل میبایست مراتب را به شرکت اعلام نماید در غیر اینصورت پروژه به همان صورت نمایش داده شده تقدیم خواهد شد
۵- در صورت تحویل کامل طبق بند ۴ به مشترک در صورت نیاز به تغییر یا هر عمل دیگر بر روی سیستم لازم به پرداخت هزینه اعلامی شرکت میباشد
۶- بعد از سفارش تحت هیچ شرایطی امکان لغو پروژه از سمت مشترک وجود ندارد
۷- در صورت عدم اجرای پروژه در تایم اعلامی شرکت و عدم تحویل در تایم اعلامی به مشترک شرکت تا ده روز میتواند تاخیر داشه باشد و به ازای هر روز تاخیر ۱٫۵ درصد از مبلغ پروژه عودت خواهد شد
۸- در صورت تاخیر بیش از مدت بند ۷ مشترک مجاز است پروژه را لغو و کل هزینه واریزی را دریافت نماید.
۹- کل طرح و ایده میبایست قبل از سفارش اعلام شود و در صورت اعلام بعد و یا هنگام انجام پروژه شرکت مجاز است هزینه مجزا دریافت نماید
۱۰- پروژه های سفارشی از طرف مشترک کد باز میباشد
۱۱- پروژه های اماده شرکت به صورت کد بسته میباشد
۱۲- در صورت حذف کپی رایت شرکت از پروژه های انجام شده شرکت هیچگونه خدماتی به پروژه ارائه نخواهد داد
۱۳- پروژه های لایسنس دار میبایست مطابق با نوع لایسنس مورد استفاده قرار گیرد هرگونه تلاش برای ایجاد اختلال در لایسنس جرم محسوب شده و شرکت میتواند مراتب را از مراجع قضایی پیگیری کند
۱۴- پروژه های آماده قفل شده میباشد و هر گونه تلاش برای باز کردن قفل نرم افزاری پروژه ها جرم و شرکت حق پیگرد قانونی را خواهد داشت
۱۵- بعد از خرید پروژه های آماده و تحویل به مشتری مشترک حق لغو پروژه را ندارد
۱۶- زمان استاندارد برای تحویل پروژه های آماده ۲ الی ۷۲ ساعت کاری میباشد
۱۷- لغو پروژه اماده خریداری شده و عودت هزینه صرفا در صورت عدم تحویل شرکت تا دو ساعت بعد از سفارش میسر است.

تعهد:

۱- قیمت سرویس های ارائه شده در چند بخش برای خریدارد قابل رویت بوده و خریدارد کاملا اگاهانه نسبت به خرید اقدام میکند این قیمت ممکن است نسبت به شرکت های دیگر کم و یا زیاد باشد به دلیل خصوصی بودن شرکت وب گوهر عملیات قیمت گذاری کاملا در اختیار شرکت بوده و کاربر نمیتواند بعد از خرید کالا به هر دلیل به علت قیمت پایین یا بالا نسبت به مراکز دیگر درخواست لغو سرویس نمایند کاربر وب گوهر متعهد میشود ضمن اگاهی ازکلیه مفاد و قوانین شرکت قیمت های موجود و قوانین را با عضویت در سایت تایید کرده است.
۲٫ وب گوهر می تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن این قرار داد تغییر ایجاد کند. این وظیفه شماست که با مراجعه مداوم به این متن، از تغییرات آن مطلع شوید و در صورت مخالفت با آن می توانید درخواست قطع سرویس خود را نمایید در این صورت گارانتی شامل نخواهد شد، در غیر این صورت تمام پیامدهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه کامل این قرارداد و مورد تایید بودن تمامی موارد فوق از سوی شما خواهد بود.

۳- در صورت عضویت یک فرد حقیقی یا حقوقی با چند اکانت و هویت های جعلی یا یکسان یا مختلف وب گوهر مجاز به قطع دسترسی اکانت ها و یا کنسل نمودن کلیه سرویس ها یا جریمه نقدی میباشد